Linkblog

Minden,ami Glambert,tőlem neked!;)

Minden,ami Adam Lambert-ről van,és én alkottam!Kérlek,nézd meg!Köszi;)

Friss topikok

Archívum

2011.06.18. 05:27 Glambert Ł

2.történet = 3.fejezet - Nagy meglepetés

 Három nap telt el a veszekedés óta.Azóta elmentünk bungee jumping-ozni,ugrálóvárazni,lovagolni,és még sok mást csinálni(komolyan,mint a kétévesek XD).Korán felkeltem,mert menni akartam Adam-hez.De ő...Megelőzött.Ő jött el hozzánk.Mikor csengetett,még a hangulatom nagyon unott volt.Kinyitottam az ajtót,és...

-Szijaaa!!-ugrottam a nyakába.
-Szija!-ölelt meg ő is.
-Gyere beljebb!
Bekísértem a nappaliba.Apám ott ült,nézte a TV-t.Mikor meglátta Adam-et,rögtön felpattant a helyéről,és már nyújtotta is ki a kezét.Jellemző...
-Szia,Adam!Michael Jackson vagyok.-mutatkozott be.
Adam csak tátott szájjal bámult,majdnem a földről kellett összekaparni az állát.
-É-é-én me-meg Adam Lambert vagyok.-rázott kezet apámmal dadogva a megilletődöttségtől Adam.
-Mielőtt megkérdezed,igen,nyugodtan tegezhetsz.-Apám esküszöm,hogy gondolatolvasó...
Glambert elmosolyodott.
-Köszönöm,Michael!
-Jó,apa,én most felmegyek Adam-mel a szobámba.-szakítottam félbe a beszélgetésüket.
Mikor felértünk,Glambert-nek tátva maradt a szája.A falamon minden tele volt az ő képeivel...
-Aztaa!Dora,te ekkora rajongó vagy?-ámuldozott mosolyogva.
-Háát!Tudod,milyen helyes vagy?-Hoppsz!Elszóltam magam.-Akarom monda...
Nem tudtam befejezni,mert Adam-re rájött valami,és megcsókolt!Érted?Pont engem csókolt meg!
-ohh,szörnyen sajnálom...-pironkodott,pedig ez egyáltalán nem volt rá jellemző.
Lazán legyintettem,még mindig kicsit sokkolt állapotban.
-Mit sajnálsz?-bátorodtam fel kicsit.
Hirtelen eszembe jutott valami.Ránéztem az órámra...Körülbelül már vagy öt-hat órája itt voltunk fent kettesben.Este van...
-Aludni kéne...-ásítottam egy nagyot.
Ő megigézve nézett rám.
-Adam,jól vagy??-lengettem meg a kezem a szeme előtt.
Válasz helyett csak megcsókolt...Én viszonoztam,és ebből kialakult egy fergeteges csókcsata...

***

Reggel arra ébredtem,hogy egy férfi csupasz mellkasán fekszem.Kinyitottam a szemem,és legszebb álmom vált valóra:Ez a férfi itt mellettem maga a vonzerő,Adam volt!
Ugyanakkor meg is ijedtem.Ugyan abban a pillanatban ébredtünk fel,és felültünk az ágyban.Héé,álljunk csak meg!Ha már mindketten egy ágyban vagyunk,akkor...
-Lefeküdtem veled?-kérdeztük egymást ugyan abban a pillanatban.
-Úgy tűnik.-mondtuk megint ugyan abban a pillanatban.
Ezen nevetnünk kellett volna,de ehelyett csak még jobban beparáztunk.
-És mi van,ha terhes leszek?-kérdeztem aggódva.
-Csak nem...Bár emlékeznék arra,hogy tegnap mi volt!Túl fáradt voltam,így nem emlékszem!-siránkozott és aggódott Glambert is.
Nem lehetek terhes...Az képtelenség lenne!Mármint nem képtelenség,csak durva lenne.Mert azért egy meleg sztártól teherbe esni...A média csak ezen csámcsogna.Adam gondolkodott,láttam kirajzolódni homlokán a finom kis ráncokat.Ohh!Ezt annyira bírtam!
-Felejtsük el ezt,jó?Mintha meg sem történt volna.-próbálkozott könnyíteni a lelkiismeretén Glambert.
-És mi van,ha ez örök nyomot hagyott bennem?Mármint,érted,mire gondolok??-kérdeztem már majdnem sírva a hülyeségem miatt.Az a hülye csókcsata!Ha nem lett volna,akkor most nem lennék ilyen tudatlan állapotban!
Válasz helyett hallgattunk mindketten.Ezt hogy élem túl??

***

Mindenesetre próbáltuk meg nem történtnek tekinteni a dolgot.Adam éppen hírdetni akarta,hogy keresnek új billentyűst a háttérzenekarába,mikor megszólaltam,hogy én is tanulok szintetizátoron játszani.Adam erre elmosolyodott.Komolyan,mintha az éjjel semmi sem történt volna...
Elkísértem a szintetizátorom mellé,és leültem,hogy játszak neki egy dalt.Kiválasztottam a Fever-t.A végén mindig félre szoktam nyomni egyet,de most csak nem fogom elrontani!Elkezdtem játszani,mikor már a végére értem,jött az a mumus hang...És nem hiszem el!FÉLRE NYOMTAM!!!De nem álltam meg.
Mikor vége lett a számnak,Glambert csak nézett rám cuki kék szemeivel.
-Hát,Dora,ez...Hogy is mondjam...-kezdte,de beleszóltam.
-Igazán rossz volt?-kezdtem csalódottan.
-Nem!Épp az,hogy fenomenális volt!Csodálatos,fenomenális,király,jó...Ragozzam még?-lepett meg.
-És ezt komolyan is gondoltad?Nem csak azért mondod,hogy ne sérts meg?-néztem rá kétkedő pillantással.
-Igen,komolyan gondoltam,és nem,nem csak azért mondom,hogy ne sértselek meg!
Ezzel igazán meglepett.Nem erre számítottam,főleg a rontás után...Ja,igen,a rontás!
-De Adam,rontottam...-néztem csalódottan lefelé.
-De nem álltál meg!A többi ember már megállt volna,és elkezdett volna hisztizni,hogy kezdje már újra,de te nem álltál meg!
Nahát...Egyre jobb!
Végül is,Adam döntött.
-Gratulálok,bekerültél a csapatba!-ölelt át.
-Köszönöm!-sikoltoztam nem annyira hangosan,és a nyakába ugrottam Glambert-nek.
Na,akkor ezentúl én leszek a háttérzenekar billentyűse...Megígérem,nem okozok csalódást!És főleg neked nem,Adam.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenglambert.blog.hu/api/trackback/id/tr172994205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása