Linkblog

Minden,ami Glambert,tőlem neked!;)

Minden,ami Adam Lambert-ről van,és én alkottam!Kérlek,nézd meg!Köszi;)

Friss topikok

Archívum

2011.05.29. 01:52 Glambert Ł

2.történet = 1.fejezet - Kezdetek

 Reggel 7 óra volt.Korán felkeltem,mert készültem a strandra.Viszont eszembe jutott a legfontosabb dolog:írni a naplómba.Ragadtam egy tollat,és már körmöltem is.

"Kedves naplóm!
Ma megyek Julie-val a strandra.Semmi kedvem itthon ülni,és bámulni a nagy plazmatévénket,vagy ülni a laptop előtt,amit már meguntam.
Szóval,kicsit kiruccanunk valahova.Hátha lesznek ott barátok,és tudunk velük szórakozni.Ohh,bár itt lenne Adam is...Ez csak ábránd,hiszen úgy sem lesz itt,mert sok a dolga,és a strandon mindenki csak a nyakába ugrándozna.
Áá,reménytelen.Na,de sietek,köszönöm a megértést!
Puszi:
Dora"
Azzal becsuktam a naplóm,bekattintottam rajta a lakatot,és megkerestem a fürdőruhám.Egyébként így néz ki:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Megtaláltam,és fel is vettem.Aztán elmentem egy törölközőért,és már rohantam is ki a lakásból.Vissza fordultam,mert valamit elfelejtettem.
-Szia,apa!-ordibáltam vissza.
-Szia,kicsim!Érezd jól magad!-hallottam.
-Oké,meglesz.-és már zártam is be az ajtót.
Egy fél utcányira volt tőlünk a strand.Nem messze laknak tőlünk Adam-ék,de még soha sem volt bátorságom előttük elmenni.Na mindegy,majd lesz valami...
Szóval,most nem mondhatom,hogy nem megyek el előttük.Muszáj volt,különben nem jutok el Julie-hoz.Abból meg semmi hasznom nem volna.Szóval,már bekanyarodtam az utcájukba,mikor...
Huh!Ezt megúsztam.Senki sem volt kint az udvarukon.Már a szomszédjuknál jártam,mikor kinyílt az ajtó.Csak ne Adam legyen,csak ne Adam legyen!De.Ő volt.Mikor meglátott,nem tudom,honnan,de megismert.
-Szia,Dora!Mi újság?-kérdezte barátságosan.
Én megálltam,és visszaköszöntem.
-Szia,Adam!Jó téged látni.Semmi különös,veled?-próbáltam játszani a közönyöset.Szerintem félig-meddig sikerrel jártam.
-Itt se sokkal több...Hova mész?-érdeklődött,még mindig barátságosan.
-Barátnőmhöz.Itt lakik nem messze.Egyébként megyünk a strandra.
Erre ő olyan fura fejet vágott,hogy le sem tudom írni.Körülbelül a gondolkodás és a csodálkozás keveréke volt.
-Lehet,én is kinézek...Nem kéne kihagyni.Rohadt jó hely.-gondolkodott hangosan.
-Igen,nekem is tetszik.Na de megyek,Adam,mert még a barátnőm nélkülem fog elindulni!-nevettem rá.Miközben távolodtam,megpróbáltam hátrafelé lesni.Annyit láttam,hogy Adam tácolodó alakom figyeli.
Na,ez is jól alakult.Ezek szerint lehet,hogy Adam ki fog jönni a strandra.Óriási!Legközelebb is eljövök erre.Mire feleszméltem,már barátnőmék házánál jártam.
-Hát sziiiijaaa!!-ugrott a nyakamba Julie.
-Szia!Azért ennyire ne örülj nekem!-nevettem rá.
-Mehetünk?
-Mehetünk!
Azzal elindultunk.Közben elmeséltem az Adam-es esetet.Julie-ról tudni kell,hogy szereti Adam-et,de csak a zenéjét,és nem annyira,mint én.Ő nem szorulna pszichológus segítségére,mert őrülten szerelmes egy celebbe...
-Na?Mit szólsz?-vigyorogtam rá.
-Aha,tök király!-mosolygott rám.
Közben odaértünk Adam-ék szomszédjába.Adam még mindig kint volt az udvaron.Mikor elmentünk előtte,megszólalt:
-Sziasztok!
Mi is köszöntünk.
-Szia,Adam!
-Akkor majd jössz a strandra?Ha igen,hánykor?-kérdeztem tőle kíváncsian.
-Várjatok meg,megyek most!-azzal berohant a házba.Hirtelen megint kijött,és kinyitotta a kaput.
-Ó,de bunkó vagyok,gyertek be,ne álldogálljatok már kint az utcán!
Mi bementünk,és bekísért minket a saját "kis" birodalmába.Amíg ő átöltözött és készülődött,mi körülnéztünk,mert megengedte.Végül megtalált minket,és zihálva megállt elénk egy jó kis fürdőgatyában meg egy szatyorral a kezében,amiben a törölközője,meg egy tubus naptej volt.
-Mehetünk.
Kiléptünk a házból,Adam mindent becsukott.Elindultunk,és beszélgettünk egész úton.Mikor odaértünk,már kaptam elő a pénztárcámat,hogy fizessek,de ő leintett.
-Hagyd,Dora,majd én kifizetem!
-De nekem apám dúsgazdag...-próbáltam ellenkezni.
-Nem baj,akkor is én fizetek!
Ráhagytam.Ha neki ez kell...Kifizette a jegyeinket,sőt,egész éves bérletet vett nekünk.
-Adam,ezt egy kicsit túlzásba vitted,nem gondolod?-kérdeztem tőle,mikor már gyalogoltunk egy ruhatár felé.
-Nem,ez így pont jó!-ellenkezett.
-Menjünk,vegyünk valami gumimatracot,vagy valamit!Utolsó a csiga!
Azzal elrohantunk egy közeli úszógumis-matracoshoz.Vettem magamnak olcsón egy piros gumimatracot meg egy úszószemüveget.Julie csak egy gumimatracot vett,zöldet.Adam elment fánkot venni.
-Mi Julie-val itt leszünk a kismedencében!-ordibáltam Adam után.
-Oké!-ordibált vissza.
Ő elhúzott fánkért,mi meg Julie-val bementünk a vízbe.Hát nem mondom,hogy rossz volt,de nem is túl kellemes...Nagyon meleg volt.De addig ki kell bírnunk,míg Adam nem jön!Már éppen ki akartam menni,mikor felfeküdtem a gumimatracomra inkább.A szemem csukva volt.
Ekkor valaki elém ugrott a vízbe,és felborított.Mikor feljöttem a víz alól,láttam,hogy Adam volt az,és rajtam nevet.
-Nagyon vicces volt,Adam!-szóltam neki szúrós szemmel.
-Igen,az volt!
-Nekünk legalább is.-tette hozzá nevetve Julie.
Ááá,igen,szóval így állunk?Egy óvatlan pillanatban Julie-t kézzel,Adam-et meg lábbal borítottam le a matracokról.Most én nevettem rajtuk.
Így elszórakoztunk egészen egy napig.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenglambert.blog.hu/api/trackback/id/tr412940103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása